niedziela, 21 lutego 2016

Zmiana tematyki bloga

Hej wam ;33
tak jak zapewne zauważyliście w nazwie postu, zamierzam zmienić tematykę bloga.
Dlaczego..?
ponieważ nie jestem aktywna. Mam teraz czas, ale o czym mam pisać..
oczywiście, konie są ciągle moją pasją ale w tych wszystkich dotychczasowych postach wypowiedziałam się już o nich.
Jednak nie zamierzam zmieniać tematyki całkowicie.
Dalej będę się dzielić z wami moją pasją.
Ale będę też pisać na inne tematy.
Zapewne męczę was tym, że stale tylko konie i konie ... Szczerze mówiąc też się tym trochę męczę, ponieważ próbuję trzymać się właśnie tej tematyki ..
Zwłaszcza, że blog jest prowadzony ok. 2 lata i jest mało postów.
Jeszcze dziś zostaną dokonane zmiany a o zmianie tematyki poinformuję was jeszcze na str. na fb
nazwę str. też zmienię ale pewnie ok. za tydz.

To tyle co chciałam powiedzieć c; dziś wieczorem zamieszczę nowego posta.
Miłego dnia ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz