wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie tygodnia- zd. ze spaceru ;33

Hej wam ;33
W niedzielę, nie było podsumowania tygodnia, także zrobię je dziś.
Miałam swoje powody ale już nie będę się spowiadać.. heh.
No to tak ..
We wtorek zdarzyła się trochę taka pechowa, no i można powiedzieć, że komiczna sytuacja xdd
gdy wychodziłam z domu, zauważyłam, że mój autobus już odjeżdża to biegłam na następny przystanek, który jest blisko więc git. Biegłam najszybciej jak się da.. No i byłam już pod drzwiczkami i oczywiście .. plecak mi się rozpiął i wszystko mi wyleciało ... fajnie. XD
ale w sumie mogło być gorzej.. książki mogły wpaść do kałuży .. a tak to spadły na trawę i tylko polski się trochę poturbował ;//

Dalej nic się nie działo specialnego..

Za to niedziela była całkiem przyjemnym dniem.. przyjechali do nas babcia z dziadkiem i poszliśmy na spacer.. było ciepło więc miałam dużo energii, którą szybko wyczerpałam po cały czas ścigałam się z moim psem i ogólnie przebiegaliśmy przez te ścieżki, które otaczają domy jednorodzinne (nw. jak to nazwać ale ok xd) więc był to energiczny dzień. Potem wróciliśmy, zjedliśmy obiad i tak jakoś czas zleciał xd

Nie da się nie zauważyć, że ten tydz. nie był taki ciekawy jak ostatnio, no ale .. jednak coś robiłam.

Trzymajcie się i do nast. postu ;33
PS. macie jeszcze pare zd. z spaceru

Facebook: [klik;33] 
Snapchat: ali123x3















 kurtka- H&M
spodnie-Sinsay
buty-Sinsay
bluzka-house


2 komentarze:

  1. Śliczny piesek :3 bardzo fajna stylizacja :)
    Zaobserwowałam,liczę na to samo
    www.ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny piesek!♡
    I stylizacja i zdjęcia są super

    OdpowiedzUsuń