środa, 24 lutego 2016

Jak łatwo przetrwać rok szkolny..?

Hej wam ;33
W ostatnim poście wspomniałam trochę o lecie, o wakacjach.
Dlatego dzisiaj, chciałabym udzielić kilka rad jeżeli chodzi o przetrwanie tg. roku
Używałam tych "moich specjalnych metod" gdy byłam w 6 klasie i nie wiem, czy to po prostu kwestia tg. że im wyższa klasa tym szybciej czas leci .. ale moim zdaniem działają C:


1.NIE ODLICZAJ SOBIE DO WAKACJI!
niby dobry pomysł, ale to wcale nie jest prawda. Do końca roku jeszcze 4 miesiące.. mało ale jeżeli będziesz sobie odliczać, ten rok będzie trwał w nieskończoność.

2.NAUKA
Moim zdaniem, najlepiej jest wziąć się za naukę .. wtedy ma się chociaż co robić. Wiem, że to z czasem jest nudne, ale chyba już lepiej się sobą zająć, zamiast narzekać na cały dom.

3.ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
Biorąc udział w różnego typu zajęciach,także zlatuje ci czas :33
 
4.WYŚPIJ SIĘ
Właściwie, często zawodzę w tej kwestii, ponieważ planuję iść wcześnie spać ale moją uwagę przyciąga coś innego i zanim się obejrzę, jest 23. Ale czasem jednak udaje mi się wcześnie położyć, aby następnego dnia być w miarę wypoczętą. Energia ma duże znaczenie jeżeli chodzi o dzień. Zazwyczaj, gdy jestem zmęczona, dzień wydaje się być strasznie długi i męczący. W moim przypadku gdy pierwsza lekcja to religia, to od razu poszłabym spać..
 
5. NIE MYŚL O WAKACJACH
To właściwie jest "prawie" to samo jeżeli chodzi o nieodliczanie do wakacji, ale samo nie myślenie o nich też ma znaczenie. Po prostu nie zwracaj uwagi na to jaki jest dzień.. Przeżyj go, a jak już przeżyjesz, to przeżyj następny ;3
 
Mam nadzieję, że moje rady przydadzą wam się c:
Do następnego postu <3
 
 
Facebook: [klik;33] 
Snapchat: ali123x3
 


2 komentarze:

  1. świetnie się zapowiada, trzymam kciuki za rozwinięcie się bloga i obserwuję :)
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. również używam tego toniku z ziajki ! bardzo go lubi szczególnie wieczorem :) bardzo faajny luźny post

    OdpowiedzUsuń