poniedziałek, 22 lutego 2016

Aplikacja do zmiany koloru włosów i oczu ;33

Heej c;
Podczas weekendu znalazłam aplikację w której można zmienić swój kolor włosów, oczu, a nawet zrobić makijaż.
Aplikacja nazywa się "YouCam Makeup".
Osobiście uważam, że aplikacje jest świetna!
Jednak próbowałam zrobić zdjęcie aby wam pokazać i coś nie do końca mi wyszło xD (Ahh .. te szajsungi :") )
Jeżeli chodzi o takie przerabianie, to proponuję robić zdjęcia za dnia, ponieważ gdy już jest ciemno, kamerka "nie przyjmuje" db. tego zdjęcia, co powoduje że samo zdjęcie nie wychodzi zbyt ładnie. Jednak chciałabym pokazać wam mniej, więcej efekt po przerobieniu, dlatego wstawię te zdjęcia.
Nawet jeżeli nie będą wyglądać do końca db. to wierzcie mi, że w świetle dziennym wychodzą rewelacyjnie *-*
Pytanie, do czego ta aplikacja mogłaby się przydać..?
Ja mam parę argumentów :")
np. jednym z nich jest to, że możemy sprawdzić jak będą wyglądały, nasze włosy zanim naprawdę zmienimy ich kolor. Można też szpamić kolorowymi włosami na fb xD
Jest dużo możliwości wykorzystania tej aplikacji do jakiś celów c:
Także ... polecam wam tę aplikację i mam nadzieję, że będzie wam się miło z niej korzystało ;33
Tutaj macie zdjęcia, "przed" i "po" przerobieniu
                                                                                      |
                                                                                      |
                                                                                      |
                                                                                     v
A ja się już z wami, żegnam i do następnego postu <3

Przypominam, że robiłam te zd. wieczorem, więc..

Facebook: [klik;33]
Snapchat: ali1232x3

2 komentarze:

  1. Prześliczna jesteś

    Tak mi się spodobało i zaobserwowałam. Może rewanż? http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez wlasnie mam ta aplikacje, jest super :) fajny post i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń