wtorek, 23 lutego 2016

Pogoń za latem..

Hej wam ;33
W dzisiejszym poście chciałabym odnieść się do lata, wakacji..
do czasu, który uwielbia większość osób.
Ogólnie jest to moja ulubiona pora roku.
Dlaczego..?
Nie dlatego, że nie ma szkoły, 3/4 problemów znika na 2 miesiące.
Bardziej chodzi mi o pogodę, lub rzeczy, które udostępniają właśnie wakacje.
Właściwie, to już zaczynam cieszyć się pogodą gdy rozpoczyna się "ciepła wiosna".
Ponieważ, to właśnie wtedy zaczynają się wyjścia na dwór, spacery są o wiele przyjemniejsze, można nosić lżejsze ubrania ( trampki, krótki rękaw itp.)
A jeżeli chodzi o moje zamiłowanie do koni, jazda jest najlepsza właśnie tak między wiosną, a latem. Pewnie zastanawiacie się, dlaczego poruszam taki temat w środku zimy..?
Po prostu, często mam tak, że zaczynam tęsknić za ładną pogodą gdy tylko zacznie się jesień.
Dużo osób twierdzi, że jesień i zima to też piękne pory roku. Może to prawda, ale nie w polsce c:
Będą długie, wieczorne spacery - kiedy o godz. 16 jest już ciemno i nikomu nie chce się wychodzić
Będzie śnieg, lepienie bałwana, walka na śnieżki - kiedy wokół nie ma śniegu, ewentualnie błoto :>
A "piękne krajobrazy" są tylko na jeden dzień, nazajutrz i tak jest pełno błota i kałuż.
Nie mówię, że jestem pesymistką. Bardziej chodzi mi o to, że ludzie mówią, że w zimę, lub jesień zrobią to, lub tamto a i tak nie dotrzymują słowa.
Dlatego właśnie czas między wiosną, a latem jest najlepszy. Wtedy chociaż człowiekowi chce się coś zrobić, ma ambicje które dotrzyma. Oczywiście, jest to tylko moje zdanie, każdy może myśleć inaczej.
Ale na szczęście czas szybko leci i zapewne niedługo znów wróci ładna pogoda, słońce, no i oczywiście brak deszczu :")

Dobranoc ;33 i do następnego postu <3






  

Facebook: [klik;33] 
Snapchat: ali123x3

2 komentarze: