środa, 25 marca 2015

STOP RZEŹNI KONI! + koń by się uśmiał *3* + małe info (to chyba będzie jeden z najdłuższych postów na tym blogu xD)

Witam c; Z powodu braku posta w poniedziałek w tym poście będą 2 posty na raz ;D Muszę przecież jakoś wynagrodzić wam mój brak aktywności przez te 2 dni. (nauka -.-)
Jednak dzisiaj miałam cały dzień wolnego czasu który spędziłam z moimi przyjaciółkami
też mają swoje blogi i proszę .. oto linki ;3

http://wariacjepawcia.blogspot.com/ -











Jasiu puścił bąka na lekcji i pani kazała mu wyjść. Wychodzi i się śmieje, a przechodzący dyrektor pyta:
- Czemu się śmiejesz?
- Bo to głupie. Ja na lekcji puściłem bąka i pani kazała mi wyjść, a oni siedzą w tym smrodzie.



- Jasiu gdzie jest twoja praca domowa?
- Pies ją zjadł.
- Myślisz, że ci uwierzę?
- Przysięgam! Najpierw nie chciał, ale w końcu mu ją jakoś wepchnąłem do pyska.



- Tato, chciałam ci powiedzieć, że jestem zakochana. Kamila poznałam na eDarling, potem zostaliśmy przyjaciółmi na Facebooku, często gadaliśmy na WatsApp, teraz oświadczył mi się na Skype.
- Córciu, wobec tego weź ślub na Twitterze, dzieci kupcie na eBay, a po kilku latach, jak ci się mąż znudzi, to wystaw go na Allegro.


Myślę, że żarty były zabawne (jak nie to myślę, że następne będą zabawniejsze ;D)
 To jest chyba najdłuższy post na tym blogu, ale co tam ;D możecie sb podzielić c;
Więc przypominam jeszcze, abyście zaglądali na stronę promującą blog  https://www.facebook.com/pages/Kochaam-Konie/422408844595463?fref=ts

Na koniec chciałam jeszcze przypomnieć, że już jutro będą już 4 małe myśli i do tego nowa zabawa c;
a przez weekend nie będzie żadnych aktywności ponieważ dokładnie za tydzień mam testy szóstoklasisty i muszę się przygotować. Z powodu braku aktywności plan postów będzie w piątek i będzie doczepiony do postu zaplanowanego na piątek ;D okej. No .. to już jest wszystko co chciałam powiedzieć, odpokutowałam grzechy xD więc trzymajcie się i do następnego postu. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz