sobota, 28 marca 2015

Witajcie :3 w dzisiejszym poście chciałam wam bardzo podziękować za te 300 wyświetleń w ciągu jednego tygodnia ^^ naprawdę jestem wam bardzo wdzięczna. Teraz już jestem na 100% przekonana, że mój blog się wam podoba, a dzięki waszym wyświetleniom będzie się jeszcze bardziej rozwijał. Prawdopodobnie wzięliście to na poważnie z tym "Popędzaniem do pracy dzięki wyświetleniom" o czym wspomniałam kilka postów temu ;D ogólnie ten post jest poświęcony dla was .. dodatkowo mam małą niespodziankę dla czytelników którzy nie są polakami c; Od teraz plany zajęć będą tłumaczone na angielski i, tak samo strona na fb  [LINK]
Abyście też mogli być z blogiem na bieżąco ^^

W porządku .. to miłego weekendu i do następnego postu <3

PS. Proszę, oto plan zajęć na następny tydzień :D i z góry bardzo przepraszam za brak piątkowego postu. Wstąpiły małe problemy techniczne i nie pozwolili mi na publikację postu.

PROSZĘ, PLAN POSTÓW C;





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz