piątek, 20 marca 2015

Nowe zmiany na blogu :)

Witam :3 Nie wiem, czy zauważyliście ale na blogu zostało wprowadzone parę zmian.
Mianowicie ... został dodany nowy szablon i kursor w kształcie jabłka c;
Do tego została dodana nowa fav-ikona
A poza zmianami wyglądu bloga spisałam plan postów, dzięki któremu będziecie wiedzieć jakich postów możecie się spodziewać, oraz kiedy zostaną one dodane.
Co tydz. w niedzielę będę wstawiać na bloga plan na cały tydzień. Wiem, że rzadko jednak piszę posty, ale z powodu waszej aktywności na blogu będę pisać je trochę częściej. Mam też nadzieję, że rozumiecie że nie mam zazwyczaj czasu, lub jestem zmęczona. Ale gdy już mam wenę i czas to z przyjemnością napiszę jakiś post c: a więc dzięki temu planowi będziecie mogli się ze wszystkim zapoznać. Na koniec chciałam powiedzieć o nowej stronie na facebooku na której będą ogłaszane powiadomienia o nowych postach i mogą pojawić się przy okazji jakieś zdjęcia c: myślę, że liczba waszych polubień zmotywuje mnie trochę do pracy ;p oto link ^^ https://www.facebook.com/pages/Kochaam-Konie/422408844595463
Dobrze to wszystko co chciałam na razie ogłosić c;
już jutro możecie się spodziewać nowych "małych myśli" a w niedzielę dostaniecie pierwszy plan postów na przyszły tydzień :D
Udanego weekendu i do następnego postu :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz