czwartek, 15 czerwca 2017

OMO.. CO JA TU ROBIĘ!? ;-----;

także ten ..
witam w nowym roku?
Możliwe że jesteś tu pierwszy raz, bądź znasz mnie jeszcze sprzed roku. Nie było mnie przez ten czas, gdyż skończyła mi się wena i faza na blogowanie. Ale z racji iż mamy już właściwie wakacje, a mi wracają pomysły to sb uznałam że wrócę (ale fajnie, omfg nie?).

No to teraz .. jakie mam plany wobec was? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Skoro lubię gejpopy (tzw. kpopy) i ty też lubisz gejpopy to będą gejpopy.
Jeśli jesteś tak samo jak ja mangozjebem, to też się polecam B))
Ogólnie kolejne posty będą głównie związane z azją, więc jeśli nie interere się to raczej dalsze przebywanie tu nie ma sensu.

to ten..
To była taka krótka informacja. Postaram się coś zmieścić w najbliższym czasie..
To ja idę teraz ozdobić trochu tg bloga, bo taki smutny :c

Tak więc, do zobaczenia ^^^
*jpg szugara.. tak o*









10 komentarzy:

  1. Jestem mangozjebem, witam, dzień dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje kochane Alicjątko :> od ładnych kilku minut myślę jak by tu skomentować tego posta.I tak jakoś nie wiem ;3 Jak coś to mam parę pomysłów na posty ^^ Co do mang, to będą recenzje może? Było by fajnie :* >tak tak , jestem uzależniona od uroczych emotek< ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jedno z moich pomysłów żeby zrobić jakieś recenzje mang etc.(może nawet tej co mi pożyczyłaś jeśli pozwolisz :3) Jak mi się skończy wena, to możesz mieć pewność, że przyjdę do cb po radę haha. luz też lubię kawaii emotki etc :>

      Usuń
    2. chyba się ostatnio uzależniłam od używania etc ;----;

      Usuń
  3. Też słucham gejpopu i jestem mangozjebem. Będę wpadać częściej ^^
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi B)) Bardzo mnie to cieszy~! ^^
      Chętnie zajrzę do cb :33

      Usuń
  4. Powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    http://mysterious-natalia.blogspot.com/2017/06/wishlish-zaful.html

    OdpowiedzUsuń