piątek, 15 stycznia 2016

Małe myśli *8*

Hejka, hej :DD
Jak wam wczoraj obiecałam, dzisiaj będą małe myśli.
Ejj .. ale serio. Dawno ich nie było XD ostatnio małe myśli był w maju .. .-.
Ale tak czy inaczej już są :33

PS. postanowiłam nie robić przedmiotów tygodnia tylko miesiąca xd

KOŃ MIESIĄCA
Koniem "miesiąca" jest kuc islandzki.
Jak słychać po nazwie, zostały one wyhodowane w Islandii.
Pomimo, że są małe, większość rejestrów ras wspomina islandy jako konie.
A tak poza samymi faktami osobiście uważam, że są mega słodkie *u*
Mam dowody XD



CIEKAWOSTKA
 Pierwsze doniesienia na temat trenowania koni do biegów pochodzą z Bliskiego Wschodu i datują się około 3400 lat wstecz.

ZABAWA
W dzisiejszych małych myślach nie będzie zabawy. Ale nie martwcie się ;) Podzielę się z wami moim pomysłem, który uważam nawet za db. xd Został nawet zrealizowany przeze mnie więc wstawię też zd. ;33 Myślę, że post może się pojawić w ten weekend. Ale przeczuwam, że dopiero w niedzielę. Po prostu zajęło by to za dużo miejsca a nie chcę aby mój post był jakoś zbyt długi, więc tym razem to podzielę.

No to ten. xD ja was. już żegnam i do nast. postu ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz