sobota, 27 września 2014

Koń by sie uśmiał !.. :D *1*

Z podwórka słychać krzyk Małgosi
-Ałaa..! mamo Jasiu wsadził mi kij w oko!
mama i tata wybiegają na dół, gdy oko zostaje opatrzone tata mówi
-Powiedz Jasiowi, że jak jeszcze raz tak zrobi to już więcej go nie zobaczysz!


Tato, tato! -krzyczy Jaś
słyszałem, że twój tata był głupi
-No chyba twój!


Jasiu jest w jeziorze, przyjeżdża łódź i pan mówi
-Jasiu wskakuj bo się utopisz
-Nie! Ja wierzę w Boga, on mnie uratuje
 Po jakimś czasie przyjeżdża druga łódź, a Jasiu ma już wodę do pasa, a pan mówi
-Jasiu wskakuj bo się utopisz
-Nie! Ja wierzę w Boga on mnie uratuje
Po jakimś czasie przyjeżdża trzecia łódź, Jasiu ma wodę do szyi, a pan mówi
-Jasiu wskakuj bo się utopisz
-Nie! Ja wierzę w Boga, on mnie uratuje!
No i Jasiu się utopił. Jest w niebie i mówi do Boga
-Boże .. ja w ciebie wierzyłem, dlaczego mnie nie uratowałeś ?
-Bo ty głupi jesteś, ja po ciebie trzy łódki wysłałem !


Przychodzi blondynka do księgarni  i mówi
-Ile kosztuje ta książka?
-Która? - pyta sprzedawca
-Ta po 10zł

A wy znacie jakieś kawały ?.. :D podzielcie się nimi w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz