czwartek, 28 maja 2015

Małe myśli *7*

Heej :>
Zauważyłam, że dawno nie pisałam małych myśli, więc uznałam że czas kontynuować moją serię przemyśleń na temat koni ;D
A zanim zacznę ..
chciałam wam bardzo podziękować za te 930 wyświetleń ;3
+ chciałam ogłosić, że blog ma już 9 miesięcy i na prawdę ... bardzo  mnie to cieszy, że czytacie moje posty, a ja mogę dzielić się z wami tym co kocham <3

dobrze .. to tyle co chciałam powiedzieć w tym temacie :D
może już przejdę do rzeczy, bo zaraz klikniecie "x" xD

KOŃ TYGODNIA
koniem tygodnia (a dziś powiedziałabym, że chyba miesiąca xD)
jest koń rasy shire.
Jest to rasa pochodząca z wielkiej Brytanii, które należą do grupy koni zimnokrwistych
Zazwyczaj służą do celów rozrywkowych podczepiając je do wozu i za niewielką opłatą zabierać na przejażdżki turystów, lub mieszkańców miasta.
Jeżeli chodzi o cechy charakteru, te konie są bardzo spokojne i przyjazne :)

CIEKAWOSTKA
Koń może się urodzić z maścią siwą tylko wtedy ,gdy jedno z rodziców było siwe
Konie, które lekko podszczypują się wzajemnie, są zwykle dobrymi przyjaciółmi. Jest to jedno z zachowań społecznych koni, związane z wzajemnym pielęgnowaniem sierści i skóry.

ZABAWA
już niedługo dzień dziecka prawda ?
Zróbmy więc laurkę na te okazję.
Ale oczywiście nie sobie :D
Ale dla kogo ..?
Dla źrebaka ! :D
A więc tak .. na pewno macie u siebie w stadninie chociaż jednego źrebaka.
A jeżeli nie macie to daj te laurkę osobie, która też lubi konie.
Jak to zrobisz to jest twój wybór, ale nie zapominaj o narysowaniu źrebaka i jakiś miłych słów na tę okazję ;>
Jeżeli ma być ona dla źrebaka to zapytaj kogoś ze stadniny, czy można by było to gdzieś powiesić w stajni. 

okej. to już wszystko, a więc trzymajcie się i do następnego postu :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz