czwartek, 7 maja 2015

Maj = obóz coraz bliżej *-*

Hej ;3 Mamy już maj, a to oznacza że zostały jeszcze nie całe 2 miesiące do obozu konnego :D
A więc .. pojadę na obóz w Bucharzewie, ogólnie to jest mój najlepszy obóz na jakim byłam. Towarzystwo jest bardzo miłe, a konie piękne *-*
moimi ulubionymi końmi jest Don-Huan i Agat, ponieważ są posłuszne co ułatwia mi jazdę.
Jednak uważam, że z tych najładniejszych 1 miejsce ma Algahar.
Lśniąca, kara maść, duże oczy, a najbardziej podoba mi się jego znamię w kształcie serca.
Ogólnie to nigdy jeszcze na nim nie jeździłam, ale liczę na to, że raz sobie pojeżdżę :D
Już jutro zostanę zapisana na 1 turnus. Rekreacyjno-jeździecki.
Ale oferty są różne :>
np. rekreacyjno-jeździecki z elementami tańca, 10 dni w siodle, Jeździeckie itp.
Naprawdę .. bardzo polecam, jest to najlepszy obóz na jakimkolwiek byłam.
No dobrze ... dzisiaj to ja już jestem zmęczona ;D
Trzymajcie się i do następnego postu :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz